Köpinformation

Perfectpetzzz.se är en WEBSHOP för slutkunder/konsumenter!

Välkommen som kund till oss!

Ni kan enkelt beställa direkt från hela vårt sortiment av artiklar med bara några tryck.

PROVA GÄRNA ATT BESTÄLLA GENOM VÅR WEBTJÄNST
– SNABBT,ENKELT och SMIDIGT!

Beställningar görs direkt här i denna shop, du behöver ingen inloggning utan handlar här direkt utan konto.

Denna shop är till för privatpersoner, men vi vänder oss även till återförsäljare. Är ni intresserad att bli återförsäljare , då är det bara att kontakta oss.

Hur beställer man genom webshoppen?

  1. Gå till varje produkt och köp de produkter ni önskar. Ni hitta produkter via vår sökfunktion, eller via kategorierna till höger, eller via snabborder.
  2. Ni kan handla här direkt utan konto/inloggning och ni får priset direkt här på sidan.
  3. Ni skall beställa antal fp/st för varje artikel, ni väljer själva hur många ni vill beställa.
  4. Minsta ordervärde/beställning är 450kr. (alla priser är ink.moms) Ni mixar produkter fritt ni önskar.
  5. Fraktkostnaden är fastpris: 69kr/leverans inom Sverige. Oavsett hur mycket du beställer. Ju mer du beställer ju lägre blir frakten av din totala kostnad. Sker leverans utanför Sveriges gränser, då blir ni debiterad den faktiska kostnaden.
  6. Du kan också välja att lägga beställning via vår snabborder om du vet vad du skall beställa.
  7. Du kan gå till din kundvagn för att få en översikt på din beställning. Om du vill justera antalen/artikel här, så är det enkel att du lägger in de antal du önskar. Det enklaste/snabbaste sättet är att klick köp på de produkter ni önskar och sedan i kundvagnen justerar antalen i slutet.
  8. När du är klar med din beställning, så går du till kundvagnen och fyller i dina uppgifter. Vi har Nets säkra betalningar. Så du kan betala med kreditkort eller mot faktura.
  9. Du får en orderbekräftelse med webb order nr, denna kan du välja att skriva ut. Din beställning är klar.
  10. Vår shop är anpassad, så du enkelt kan beställa ifrån din dator, Ipad eller ifrån din Smart phone. Det gör att det är enkelt att göra på platsen där du befinner dig för stunden. Välkommen!!

Vi har snabba leveranser (vi skickar ifrån vårt lager 1-3dagar)

Alla produkter har en produktstatus som visar på hur snabbt ni kan få er leverans. Oftast skicka vi er beställning samma eller nästa dag. Det betyder att ni har er beställning inom 2-5dagar.

Produktstatus/leveranser:

Lagervara – Varan finns på vårt lager och vi skicka omgående. Normal 2-3dagars leverans.

Beställningsvara – Varan finns i vårt sortiment, men det står information när vi beräknas kunna skicka din leverans. Eventuellt står det minsta beställnings antal man måste beställa.

Slut – Då är varan slut

Tillfälligt slut – då kommer varan in igen inom 2-3veckor.

Restorder

Om någon vara skulle vara slut när vi skall skicka er beställning, då justera vi er order. Ni får beställa om varan igen nästa gång ni beställer. Så generellt skicka vi inte restorder.

Betalningsvillkor

När du handlar här kan du välja att betala med kreditkort eller via faktura. Vi använder oss av Nets betalningssystem.

Kreditprövning sker via Nets standard eller via vår Mästerljus kreditprövning.

Ångerrätt

Privatpersoner har 14 dagars ångerrätt från att varan tagits emot. Kunden står själv för kostnaden för returfrakt och transaktionsavgifterna från Nets samt fraktkostnad.

Reklamationer

Vid reklamationer kontakta Mästerljus för godkännande. Begäran om reklamationer skall ske senast 14 dagar efter det att godset är levererat. Kunden står själv för kostnaden för returfrakt och transaktionsavgifterna från Nets samt fraktkostnad. Vi kan återbetala eller skicka ersättningsvara.

Reklamationer vid senare tillfälle accepteras ej. Alla priser är i svenska kronor och ink. moms.

Skulle du som kund ej plocka ut varan och varan går tillbaka till oss, då betalar vi tillbaka det du inbetalat – extra kostnader 350kr som vi måste ta ut för att täcka upp en del av fraktkostnaderna.

Vid skadat gods

Vid yttre skada på emballaget skall detta omgående meddelas till den speditör som levererat godset samt göra en notering om skadan på aktuell fraktsedel. Reklamationer vid senare tillfälle accepteras ej. Skadeanmälan görs direkt till transportbolaget.

Om varan är transportskadad utan att yttre emballaget är skadat, skall det anmälas till Mästerljus inom 7 dagar. Reklamationer vid senare tillfälle accepteras ej.

Försäljning utanför Sverige

Kunder utanför Sverige kan kontakta oss via mail för att beställa.

Vid frågor ring eller maila oss!

Telefon: 0340-675770  mail: webmaster@mastersweden.se